Fanpage na Facebook`u – czy warto go prowadzić?

Ostatnie rewelacje dotyczące Facebooka dotyczyły ilości jego użytkowników. Na tym największym na świecie portalu społecznościowym jest już dwa miliardy użytkowników. Sporo, prawda? W samej Polsce jest to 14 milionów użytkowników, co jak na naszą niespełna...

Co zrobić, aby klienci polubili Twoje mailingi

Wiele osób nie lubi wysyłać newsletterów, bądź też nie ma na to wystarczająco dużo czasu, choć ten kanał komunikacji z klientami ma wielki potencjał, który często bywa niewykorzystywany. Powodów tego może być wiele. Źle przygotowany newsletter, zbyt częsta wysyłka...

Na czym polega e-mail marketing?

Marketing to wbrew pozorom trudna sztuka, która polega na trafieniu do właściwego odbiorcy z odpowiednim przekazem. Skuteczne działania marketingowe wymagają dokładnego określenia zainteresowań i potrzeb klientów, a także odpowiedniej dystrybucji przekazu. Wiele firm...