blog-title Blog LOREM IPSUM DOLOR SIT AMET, CONSECTETUR ADIPISICING ELIT DO EIUSMOD TEMPOR INCIDIDUNT UT LABORE
MAGNA ALIQUA UT ENIM AD MINIM VENIAM QUIS NOSTRUD EXERCITATION ULLAMCO

Blog

LOREM IPSUM DOLOR SIT AMET, CONSECTETUR ADIPISICING ELIT DO EIUSMOD TEMPOR INCIDIDUNT UT LABORE
MAGNA ALIQUA UT ENIM AD MINIM VENIAM QUIS NOSTRUD EXERCITATION ULLAMCO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi.

E-mail marketing – skuteczny sposób na zwiększenie obrotów

Każdego dnia wysłanych zostają setki miliardów e-maili, a liczba kont pocztowych znacznie przekracza liczbę kont w mediach społecznościowych, nawet tak popularnych jak Facebook i Twitter. Zanim pojawiła się możliwość wyświetlania reklam graficznych, najważniejszym narzędziem marketingu internetowego był e-mail marketing. Dlaczego warto inwestować w e-mail marketing ? E-mail marketing nadal pozostaje skuteczną […]

więcej
Napisany przez

Co zrobić, aby klienci polubili Twoje mailingi

Wiele osób nie lubi wysyłać newsletterów, bądź też nie ma na to wystarczająco dużo czasu, choć ten kanał komunikacji z klientami ma wielki potencjał, który często bywa niewykorzystywany. Powodów tego może być wiele. Źle przygotowany newsletter, zbyt częsta wysyłka wiadomości do klientów, mało atrakcyjna forma. Przykładów jest dużo. Skoncentrujmy się […]

więcej
Kategorie: E-mail marketing
Napisany przez

Cross-selling i up-selling

Istnieje wiele metod zwiększania sprzedaży. Niektóre z nich nie wymagają dużych nakładów na reklamę, ani przygotowywania skomplikowanych strategii marketingowych. Czasem wystarczy wprowadzenie kilku prostych rozwiązań, aby zachęcić klienta do zakupu. Cross-selling – czym jest? Cross-selling jest bardzo popularny ze względu na niskie koszty i dobre efekty. Opiera się na sprzedaży […]

więcej
Napisany przez

Na czym polega e-mail marketing?

Marketing to wbrew pozorom trudna sztuka, która polega na trafieniu do właściwego odbiorcy z odpowiednim przekazem. Skuteczne działania marketingowe wymagają dokładnego określenia zainteresowań i potrzeb klientów, a także odpowiedniej dystrybucji przekazu. Wiele firm decyduje się na korzystanie z masowego przekazu, licząc na to, że komunikat dotrze do wybranej grupy docelowej. […]

więcej
Kategorie: E-mail marketing
Napisany przez