standard-title Kampanie reklamowe AdWords

Kampanie reklamowe AdWords

Posiadanie strony internetowej czy sklepu internetowego to tylko połowa sukcesu. Trzeba bowiem jeszcze zadbać o to, aby strona miała odpowiednio dużą oglądalność i aby odwiedzali ją klienci zainteresowani oferowanym produktem czy usługą. Istnieje wiele narzędzi, które mogą poprawić ruch na stronie oraz zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Jednym z nich jest prowadzenie kampanii reklamowych AdWords.

Co to jest Google AdWords?

Google AdWords jest systemem reklamowym Google, polegającym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google oraz na stronach powiązanych programem Google AdSense. Kampania Google AdWords rozliczana jest zazwyczaj w modelu PPC (pay-per-click) czyli reklamodawca płaci tylko za kliknięcie w reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.

Formy reklamy AdWords:

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google oraz w sieci partnerskiej (m.in. Onet, WP, Interia, Gazeta.pl i inne strony),
  • reklamy graficzne – banery,
  • reklamy wideo w serwisie YouTube,
  • reklamy mobilne w aplikacjach,
  • reklama produktów z poziomu wyszukiwarki Google – Google Shopping,
  • reklama w poczcie Gmail.

Zasięg reklam AdWords jest praktycznie nieograniczony. Można bowiem indywidualnie dostosować zasięg wyświetlania danej reklamy. Może to być zasięg kilku kilometrów od fimy, całe województwo, kraj, sąsiednie państwo czy cały kontynent. Zasięg reklamy zależy tylko od nas.

Reklamy AdWords pozwalają na dotarcie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę, ale nie dokonały na niej żadnego zakupu. Poprzez wyświetlanie naszej reklamy możemy zachęcić te osoby do powrotu i dokonania zakupów.

Jak wyglądają prowadzone kampanie reklamowe AdWords?

Kampanie reklamowe AdWords tworzymy od podstaw. Działamy kompleksowo,  począwszy od przygotowania kampanii, aż do jej zakończenia i szczegółowej analizy. Dbamy o to, aby jak najlepiej wykorzystać ustalony budżet na realizację wyznaczonych celów biznesowych.

Etapy prowadzenia kampanii reklamowej AdWords:

  • przeprowadzenie dokładnej analizy firmy/produktu,
  • wyznaczenie celów kampanii oraz grupy docelowej,
  • wybranie słów kluczowych, treści reklamy, grafiki,
  • optymalizacja pod kątem słów kluczowych i określonego budżetu,
  • monitoring i analiza skuteczności reklamy.

Na bieżąco analizujemy prowadzone działania, monitorujemy ich skuteczność i w razie potrzeby dokonujemy koniecznych zmian, aby mieć pewność, że reklama dociera do wybranej grupy odbiorców. Kampanie reklamowe AdWords dedykowane są zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla dużych firm i koncernów. Dzięki swojej elastyczności można je indywidualnie dostosowywać do potrzeb danej firmy.

Koszt prowadzenia przez naszą firmę kampanii reklamowej AdWords jest zależny od wielu czynników, dlatego też ustalany jest on indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu z nami!