Strona internetowa dla pizzerii – zainwestuj w profesjonalną witrynę

Dowiedz się dlaczego co powinna zawierać dobra strona WWW dla pizzerii. Pizzerie to jedne z najbardziej obleganych restauracji w Polsce. Pizze zamawiane są do domów, chętnie wybieramy się do takiej restauracji by zjeść z rodziną obiad, włoski specjał trafia także do biur, na budowy czy do szkół. Popularność okrągłych wypieków jest olbrzymia, ale konkurencja także. Jak się wyróżnić, jaki element w dzisiejszych czasach może wpłynąć na rozpoznawalność pizzerii, zwiększenie zamówień. Co ułatwia dotarcie do kolejnych klientów? Oczywiście jakość samej pizzy jest ważna, ale olbrzymie znaczenie dzisiaj odgrywa obecność w internecie. Pizzeria powinna mieć profesjonalną stronę, dostosowaną do każdego nośnika, by każdy mógł wybrać taką pizzę, na jaką ma ochotę i wygodnie ją zamówić. 

strona internetowa dla pizzerii

W co powinna być wyposażona dobra strona internetowa dla pizzerii

#1 Strona pizzerii dostępna na każdym urządzeniu

W sytuacji, kiedy wracamy pociągiem głodni z pracy możemy jeszcze przed dotarciem do domu zamówić posiłek z dowozem do domu. Strona pizzerii, która jest dostosowana do urządzeń mobilnych ma tę przewagę, że użytkownik bez problemu będzie mógł wybrać tę pizzę, na którą właśnie ma ochotę. Nie musi czekać aż wróci do domu, by przejrzeć oferty na laptopie. To jeden ze scenariuszy, dla którego warto mieć witrynę dopasowaną do każdego nośnika. To ważne szczególnie w miastach, gdzie zawsze mamy do czynienia z rotacją mieszkańców i warto zadbać o to, by restauracja była łatwa do odszukania w sieci.

#2 Dobrej jakości zdjęcia na stronie pizzerii

Niech strona sama w sobie będzie smaczna. Oczywiście UX, funkcjonalność i intuicyjność są bardzo istotne, ale nie ma co się oszukiwać, zdjęcia pizz upieczonych w restauracji będą dużym atutem. Jednak nie tylko fotografie potraw są ważne, by zbliżyć się do klienta pokażmy jak wygląda restauracja w formie zdjęć lub filmów. Pokażmy też kuchnię, co może okazać się kluczowe w przełamywaniu barier zaufania. Profesjonalne zdjęcia wykona agencja interaktywna, która zajmuje się projektem samej strony internetowej.

#3 Czytelne i proste menu pizzerii

Oczywistość, która nie zawsze jest wystarczająco dobrze eksponowana. To jeden z kluczowych elementów strony internetowej tworzonej dla pizzerii. Najprościej byłoby podać nazwę potrawy, co się na nią składa i przedstawić koszt. Tylko czy to w jakiś sposób wyróżnia restaurację. W tym miejscu warto wrócić do dobrej jakości zdjęć. Niech każda potrawa będzie pokazana, klient od razu będzie mógł zobaczyć jak smacznie się ona prezentuje. To zwiększa zaufanie, ale i podbija apetyt. Jeśli w pizzerii podawane są też inne dania, powinny zostać one wyraźnie oddzielone i umieszczone w odpowiednich kategoriach. Zaleca się, by w każdym momencie przeglądanego menu widoczne były dane kontaktowe.

#4 Zawsze wyeksponowane dane kontaktowe do pizzerii

Absolutnym minimum jest umieszczenie danych kontaktowych w stopce i na oddzielnej podstronie. Ale czy minimum to nie za mało? Na podstronie z kontaktem powinny znaleźć się:

telefon kontaktowy

mapka ułatwiająca dojazd

}

godziny pracy pizzerii

informacje o parkingu

p

informacje o dowozie

Warto też przemyśleć wdrożenie alternatywnych form kontaktu, które są coraz popularniejsze. Może to być np. live chat. Jednak to wymaga przemyślenia, jeśli live chat nie będzie obsługiwany może bardziej zaszkodzić niż pomóc.

Zainwestuj w profesjonalną stronę internetową dla biznesu

Zarówno w Polsce jaki i na Świcie liczba osób mających dostęp do internetu ciągle rośnie, a liczba osób aktywnie z niego korzystających rośnie w jeszcze szybciej. Czy możesz zatem pozwolić sobie aby twój biznes nie posiadał dobrze zaprojektowanej i  wykonanej strony internetowej ? Z pewnością nie! Zapoznaj się z naszą ofertą tworzenia strony internetowych dla firm.

Dlaczego warto:

Zbudujesz zaufanie

Dzięki dobrze zaprojektowaniej i wykonanej stronie internetowej, znajdziesz się w gronie firm o wyższym zaufaniu klientów.

Zwiększ liczbę zamówień

Czy wiesz, że możesz tracić ponad 30% potencjalnych klientów nie posiadając strony internetowej. Takie odesetek ludzi nie bierze pod uwagę kupowania w firmach nie posiadających strony internetowej.

Zawsze dostępna oferta

Dzięki stronie internetowej oferta będzie dostępna dla klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dobrze zaprojektowania strona z ofertą będzie zdobywała klientów w tym czasie.